フレームワーク



●ルール 1:すでに入っている枠の一部をヒントに、2×2の固まりのない「スケルトン」の外枠を復元する。 2:「スケルトン」の枠として見たとき、同じ長さの単語が交差する箇所がないようにする。 ["Framework" may refer to the style of logic puzzle where a known list of words (or other strings of characters) is entered into a diagram that shows where words of each length are to be entered. In these diagrams, words cross in crossword fashion, and are entered with one character per square. These puzzles have been known as "Kriss Kross" in some magazines published by Dell (magazine company).] Reconstruct a "skeleton" that could be used for a Framework. Some portions of the "skeleton" are already given. There are no blocks of 2x2 cells inside the "skeleton". [All locations that would hold characters are outlined without seperating adjacent cells that would both hold characters. All cells inside the skeleton form a single connected region.] When considered as a framework, there is no place inside the "skeleton" where words of the same length cross. Translated by cuucw #142 in Naoki-Projekt ●遊び方 1:点線の部分をクリックすると、点線−太線−空白の順に変化します。   (太線の必要の無いところを、全て空白にする必要はありません。) また、マスをクリックすると枠の内と外のチェックができます。 2:ステージは、1〜4までの4ステージです。全面クリアすると、パスワードが出てきます。 クリアーリストでクリアー登録ができます。 クリアー登録    ●ヒント まず、内外チェックで解いてから最後に枠を入力することをお勧めします。 ●製作 ・パズル    ・・・稲葉 直貴 ・プログラム ・・・稲葉 直貴  

パズルの部屋   ]
2004 制作 稲葉 直貴